STIGAO JE NOVI DUNLOP GP RACER D212!

gpracer212

Nakon više godina iznimno uspješnog GP Racera D211 stigao je njegov nasljednik GP Racer D212.

Trebalo je puno vremena i testiranja kako bi se nadmašio stari GP Racer D211 koji se pokazalo kao izuzetno uspješna
guma za sve one koji sa jednim setom guma žele voziti na cesti na krajnjim granicama fizike, a onda sa istom gumom izaći
na pistu i pomaknuti svoje limite na još viši nivo. Kao i do sada, GP Racer D212 direktan je derivat izveden iz svoje čisto
trkaće varijate D212 GP PRO.

Novi GP Racer D212 unaprijeđen je upravo tamo gdje je stari s vremenom počeo pokazivati određene slabosti – laka i brza upravljivost.
Upotrebom kalupa punokrvne trkaće gume D212 GP PRO uvelike je smanjena sila potrebna za rušenje motocikla u nagib i brze promjene
smjera, čime je novi GP Racer D212 postao bitno brži na prolazima kroz zavoje.

gpracer212gume-01

NTEC tehnologija koja omogučava korištenje niskih tlakova pumpanja za povećanje dodirne površine sa asfaltom ostala je primjenjena
kao i multicompound smjesa koje je kod stražnje gume raspoređena u 5 zona.

Kao potpuni novitet kod stražnjih gume E smjese po prvi puta primjenjena je i HCT tehnologija (Heat Control Tehnology) smjesa gdje se
uz širinski raspoređene zone različitih smjesa primjenjuju i dubinski različite smjese, tj. gornja “kapa” sačinjena je od smjesa koje daju
dužu trajnost, a donja “baza” sastoji se od smjesa koje povečavaju performanse. Ovakva kombinacija smjesa drastično povečava
otpornost na habanje i odlična je za amaterske endurance utrke.

Kako je novi GP Racer D212 namijenjen uz cestovnu primjenu također i za izlaske na stazu, a
zbog primjene NTEC tehnologije,preporučeni tlakovi pumpanja pri kojima se dobivaju maximalne performanse na stazi su slijedeći:

Prednja: 2.1 bar hladno (prije grijača) – 2.5 bar toplo (nakon 5-6 krugova)
Stražnja: 1.1-1.2 bar hladno(prije grijača) – 1,5 bar toplo (nakon 5-6 krugova)

gpracer212leflet